wtorek, 23 kwietnia 2013

Wyniki

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie.
Cieszę się, że aż tyle się Was nazbierało. Nie spodziewałam się tego.
Przy okazji dziękuję za wszystkie życzenia.
No i przepraszam, że mało mnie tu ostatnio ale mam chwilowy brak internetu 
oraz chwilowy brak czasu na robienie nowych karteczek :(
Ale obiecuję, że niebawem się to zmieni.

No więc przyszedł czas na wyniki.
Przepyszne jedzonka podaliście mi w komentarzach.
Na samą myśl robię się głodna a ślinka cieknie.

Niestety przepiśnik mam tylko jeden, a chętnie wysłałabym go do kilku osób.

Moją faworytką jest jednak Małgorzata Chrobak.
No nie da się nie zakochać w jej komentarzu :)

Cytuję:
"Z przyjemnością zgłaszam się do Twojej zabawy:) 
Z okazji urodzin życzę Ci spełnienia marzeń oraz samych wspaniałych w życiu zdarzeń:)
Potrawa jaką kocham ponad życie
To eklerki, które smakują wyśmienicie
Z pysznym nadzieniem adwokatowym
Skąpane w musie czekoladowym
One zawsze mój nastrój poprawią
I nawet w smutku również rozbawią
Przepis mam na nie sprawdzony
Przez moją mamę polecony
Z miłą chęcią podzielę się z Wami
Moimi uwielbianymi słodyczami:)
Pozdrawiam gorąco:)
http://fantazyjneupominki.blogspot.com" 

Małgosiu bardzo Cię proszę o wysłanie mi adresu na maila kokartkowakraina@gmail.com

3 komentarze:

  1. Dziękuję z całego serducha za wyróżnienie mojej odpowiedzi:) Jestem zauroczona tym przepięknym przepiśnikiem i wprost nie mogę uwierzyć, że u mnie zagości:) Ale niespodzianka:) Dane właśnie wysłałam:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) Zazdraszczam ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń