niedziela, 3 lutego 2013

Kartka ślubna - kurs

Dzisiaj pokażę Ci, jak zrobić bardzo szybko kartkę ślubną 
(chociaż w zasadzie pasuje na prawie wszystkie okazje).

Kartka jest wykonana cała (prawie) w bieli, dlatego jest uniwersalna.

Kartka wygląda tak:

Do jej zrobienia będziesz potrzebować:
- Białą bazę o wymiarach 28cmx14cm
- Papier ozdobny o wymiarach 13,5x13,5cm
- Białą tasiemkę
- Stempel + tusz / wydruk z komputera
- Kwiatki ozdobne
- 3 perełki
- Listki
- Klej / taśmę dwustronną
- Nożyczki

Krok 1. Białą bazę zegnij w połowie wzdłuż dłuższego brzegu. Po złożeniu powstanie  folder o wymiarach 14x14cm

Krok 2. Na kartce 13,5x13,5cm odbij stempelek ze stosownym napisem. Jeśli nie masz stempelka po prostu wydrukuj sobie napis na drukarce.

Krok 3. Za pomocą Cuttlebug'a wytłoczyłam sobie na papierze ozdobne kwiatuszki. Jeśli nie masz maszynki do wytłaczania możesz zastąpić ten punkt na 2 sposoby. Po pierwsze możesz kupić gotowy papier w wytłoczone wzory (jest masa wzorów do wyboru) lub sposób drugi - możesz nakleić na tą kartkę papier ozdobny (do kupienia w zestawach lub pojedynczych sztukach) w drobne kwiatuszki, kropeczki... Przytnij papier ozdobny tak, żeby był nieco nad napisem/stemplem i naklej go na białą kartkę.

Krok 4. Ozdabiamy kartkę. Na powstałym papierze ozdobnym nad stemplem/napisem przykleiłam białą tasiemkę. Na nią nakleiłam wcześniej przygotowaną kokardkę. Następnie przygotowałam 3 kwiatki. Użyłam do tego białych kwiatków wyciętych z dziurkaczy i wykrojników. Ponaklejałam jeden na drugi i wytuszowałam brzegi czarnym tuszem. Jeśli nie masz takich kwiatków możesz je śmiało zastąpić innymi lub wydrukować wzory i wyciąć. Na środek kwiatka nakleiłam małą perełkę. Nakleiłam kwiatki na kartkę i  dodałam listki.

Krok 5. Na koniec naklej papier ozdobny na bazę i kartka gotowa :) Oto kilka zdjęć kartki:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz